Top Secrets توری مرغی چیست

Wiki Article

به عنوان مثال قیمت قوطی آهنی ۲در۲ با ضخامت‌های مختلف با یکدیگر متفاوت می‌باشد. مشتریان در هنگام خرید قوطی آهنی اصفهان یا برندهای دیگر، می‌توانند به راحتی وزن قوطی مورد نظر خود را با استفاده از فرمول زیر محاسبه کنند:

از توری مرغی ۱۲۰ بیشتر در زیرسازی های کاشی کاری و یا گچ کاری استفاده میشود.

این توری ها در جنس، اندازه، طول چشمه و… متفاوتی ساخته شده و برای مصارف متفاوت در ساختمان سازی و موارد دیگر استفاده می شوند.

این محصول توانسته است دو ویژگی استحکام در عین حال انعطاف پذیری را در خود حفظ کند و همچنان که شکل پذیر و انعطاف پذیر است برای استفاده در زمینه های مختلف استحکام و مقاومت خوبی را نیز از خود به عمل می‌آورد.

مفتول توری مرغی ضخیم ۰.۶ میلیمتر ضخامت دارد و ضخامت نوع نازک آن ۰.۳ و۰.۴ میلیمتر است.

اکثرا این توری های مرغی پلاستیکی به رنگ های سبز دیده می شود ولی دارای رنگ های دیگری همچون آبی و قرمز و زرد و انواع رنگ های دیگر نیز می باشد و یکی دیگر از معیارهای تقسیم بندی این نوع توری مرغی پلاستیکی در ابعاد چشمه و شکل آن می باشد.

در مقابل توری مرغی سرد از جمله واردات کشور چین است که دارای وزن و کیفیت پایین‌تری نسبت به نوع ایرانی است.

modir در آب بندی نما و قیمت ابندی نمای ساختمان سنگ کامپوزیت شیشه تهران و کرج

قیمت سیم خاردار حلقوی تبری به دلیل داشتن تیغه‌های تبری شکل به عنوان خار، بیش‌تر از حلقوی سوزنی می‌باشد. قیمت نوع حلقوی تبری گالوانیزه در بازار بیش‌تر از قیمت انواع دیگر است.

توری مرغی ها در ستون های بنا ها نیز کاربرد دارند چراکه وزن آنها کم است و با توجه به قیمت مناسبی که دارند می‌ توانند به منظور نگهدارنده و محافظ و مقاوم سازی ستون مورد استفاده قرار گیرند و سبب افزایش استحکام و استوار ماندن آنها شوند.

توری مرغی به صورت عمده برای ساخت قفس حیوانات استفاده می‌شود و به صورت رول به فروش می‌رسد.

شاید با شنیدن نام این محصول چنین برداشت کنید که کاربرد این نوع توری تنها در ساخت قفس حیوانات می‌باشد، اما تصور شما اشتباه است.

بر اساس نوع می‌توان دسته‌بندی‌های مختلفی سایت آهن امن را برای توری مرغی‌ها در نظر گرفت که لازم است حتما از آن‌ها اطلاع داشته باشید:

دسته بندی توری مرغی بر اساس این که جنس محصول چیست و بر مبنای اندازه چشمه های توری و کشور سازنده و این موضوع که آیا از گالوانیزه ی سرد ساخته شده یا از گالوانیزه ی گرم و یا این موضوع که سنگین است یا سبک, متمایز می باشد. برای رسیدن به پاسخ این سوالات ما برای شما انواع توری ها را بر اساس جنس به دو دسته تقسیم کرده ایم, دسته اول توری مرغی پلاستیکی و دسته دوم توری مرغی گالوانیزه تقسیم بندی شده است.

Report this wiki page